Wyjazdy edukacyjne 2019:

10.06.2019r. Warszawa

Dnia 10 czerwca grupa uczniów z klas VII-VIII wyruszyła na wycieczkę do Centrum Nauki Kopernik i planetarium w Warszawie. Najpierw zwiedziliśmy wystawę o historii badań kosmosu. Następnie zasiedliśmy wygodnie w fotelach sali projekcyjnej.Podczas projekcji nieba na półsferycznym ekranie zapoznaliśmy się ze zmieniającym się wyglądem nocnego nieba i z najciekawszymi widocznymi na nim obiektami, a następnie obejrzeliśmy film ,, Halo Ziemia”, opowiadający historię komunikacji między ludźmi, od czasów starożytnych do dzisiaj. Następnie udaliśmy się do Centrum Nauki Kopernik, gdzie uczniowie przez dwie godziny przenieśli się w świat eksperymentów i doświadczeń pokazanych inaczej, ciekawiej często wykorzystując przedmioty z otaczającego nas świata.

10.06.2019r. Planetarium

Dnia 10 czerwca uczniowie z klas I i II oraz z klas IV pojechali na wycieczkę doWrocławia. Tam udaliśmy się do Planetarium Uniwersytetu Wrocławskiego na zajęcia„Spacer po nocnym niebie”. Dzieci zostały podzielone na 2 grupy. O godzinie 9.30 weszłapierwsza grupa dzieci, natomiast o godzinie 11.00 zajęcia rozpoczęła grupa 2.Podczas projekcji nieba na półsferycznym ekranie zapoznaliśmy się ze zmieniającym sięwyglądem nocnego nieba i z najciekawszymi widocznymi na nim obiektami.

10.06.20109r. NASA

Dnia 10.06.2019r. grupa uczniów z klas I-II oraz IV wyruszyła na wycieczkę do Hali
Stulecia we Wrocławiu, by obejrzeć wystawę kosmiczną pod patronatem NASA. Dziecizostały podzielone na 2 grupy. O godzinie 9.15 weszła pierwsza grupa dzieci, natomiast o godzinie 10.30 zwiedzanie rozpoczęła grupa 2. Space Adventure to wspaniała kolekcja amerykańskich i radzieckich eksponatów prezentująca historię kosmicznych podróży od ubiegłego wieku do dnia dzisiejszego. Wśród ponad 100 kosmicznych eksponatów zobaczyliśmy m.in. załogowy statek kosmiczny Orion, modele rakiet, satelitę Sputnik 1, autentyczne elementy maszyn kosmicznych, aż 11 oryginalnych skafandrów kosmonautów i prawdziwy kamień księżycowy. Wystawa przedstawiała przedmioty związane z codziennym życiem kosmonautów na orbicie okołoziemskiej. Po tej doskonałej lekcji historii przyszedł czas, by doświadczyć na własnej skórze nieziemskich wrażeń.

17.05.2019r. Ojcowski Park Narodowy

Dnia 17.05.2019r. grupa uczniów z klas VA, VB i VI wyruszyła na wycieczkę do Ojcowskiego Parku Narodowego w Ojcowie. Po 4,5 godzinie jazdy autokarem byliśmy na miejscy. Pierwszym przystankiem był parking w Pieskowej Skale. Tam spotkaliśmy się z naszym przewodnikiem, który po krótkim zapoznaniu nas z planem dnia zaprowadził nas na dziedziniec zamku w Pieskowej Skale. Następnie wyruszyliśmy autokarem do Ojcowa. Tam zwiedziliśmy Ruiny Zamku.Następnie Bazar Warszawski, Wylot Doliny Sąspowskiej, Jaskinię Krowia, Bramę Krakowską, wylot Wąwozu Skałbania, Jaskinia Łokietka, Willę Gordona (pod Berłem), Jonaszówkę - punkt widokowy, most na rzece Sąspówka oraz Bazar Lwowski. Na koniec wszyscy zjedliśmy obiad w Piwnicy pod Nietoperzem. Pogoda nam dopisywała przez cały dzień. Do domu wyruszyliśmy z powrotem ok godz. 15. Zmęczeni, ale szczęśliwi zawitaliśmy w Barkowie o godz. 19:15.

06.05.2019r. NASA

Dnia 06.05.2019r. grupa uczniów z klas V-VIII wyruszyła na wycieczkę do Hali Stulecia we Wrocławiu, by obejrzeć wystawę kosmiczną pod patronatem NASA. Space Adventure to wspaniała kolekcja amerykańskich i radzieckich eksponatów prezentująca historię kosmicznych podróży od ubiegłego wieku do dnia dzisiejszego. Wśród ponad 100 kosmicznych eksponatów zobaczyliśmy m.in. załogowy statek kosmiczny Orion, modele rakiet, satelitę Sputnik 1, autentyczne elementy maszyn kosmicznych, aż 11 oryginalnych skafandrów kosmonautów i prawdziwy kamień księżycowy. Wystawa przedstawiała przedmioty związane z codziennym życiem kosmonautów na orbicie okołoziemskiej. Po tej doskonałej lekcji historii przyszedł czas, by doświadczyć na własnej skórze nieziemskich wrażeń.

Planowane

17.12.2019r. Zamek Książ-Wałbrzych
20.01.2019r. Hydropolis Wrocław „Pachnące farbki”